电子昸柏

宇宙中晕头转向

I know you can't remember how to shine,

我知道你早已忘记如何绽放自己的光芒

Your heart's a bird without the wings to fly,

你的心向往着如鸟一般自由只是缺少双翼

Is anybody out there?

有人能将我救出此地吗


Can you take this weight of mine?

你能承受住我的重量与负担吗

Can you lead me to the light?

你能引领着我步向光明吗

Can you lead me to the light?

你能引领着我一起不屈于命运吗


You are not alone

你不再是孤身一人。



 

评论(14)

热度(407)

  1. 共26人收藏了此图片
只展示最近三个月数据